حضور مدیرکل و کارکنان زندان‌های زنجان در مراسم بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله

سید مجتبی حسینی، با همراهی جمعی از کارکنان زندان‌های زنجان در مراسم بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله و سردارنیلفروشان که در مصلای نماز جمعه زنجان برگزار شد شرکت و به مقام این شهداء ادای احترام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان ،سید مجتبی حسینی، مدیرکل زندان‌های استان زنجان، با حضور در مراسم بزرگداشت شهید حسن نصرالله و سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان در مصلای نماز جمعه زنجان، یاد و خاطره این شهیدان بزرگوار را گرامی داشت.

مدیر کل زندان‌های زنجان در حاشیه این مراسم که با استقبال گسترده مردم ولایت مدار زنجان و مسئولان استان برگزار شد،به ویژگی های انسان های ولایت مدار اشاره و بیان کرد: سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت نمونه بارز انسان های ولائی بوده که با فداکاری و ایثار خود در راه حق طلبی و دفاع از مظلومان جان خود را در راه دفاع از آرمان های اسلام از دست دادند.

حسینی در ادامه افزود: "شهیدان همواره ما را به یاد می‌آورند که باید در مسیر عدالت و حق‌طلبی گام برداریم و از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنیم."
لازم به توضیح است در این مراسم برنامه‌هایی همچون سخنرانی و عزاداری برگزار و در پایان، حضار با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهداء با آرمان های انقلاب ،شهیدان و رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) بیعت نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha